Антикорозійна обробка кузова автомобіля - Наша бесплатная доска объявлений
doskaua доска бесплатных объявлений
Vip объявления
Категория каталога статей:

Антикорозійна обробка кузова автомобіля


Антикорозійна обробка кузова автомобіля
Описание:

Один з найнебезпечніших ворогів для кузова автомобіля - корозія. Навіть новий автомобіль, який щойно зійшов з конвеєра, вже починає іржавіти. На жаль, в даному випадку зупинити корозію практично неможливо, її можна тільки призупинити. Тобто уповільнити цей процес, і звести його до мінімуму. Для цієї мети вдаються до антикорозійної обробки кузова.

Говорячи про захист автомобіля від корозії, потрібно спочатку розібратися в тому, що таке корозія. Існує три види корозії - хімічна, коли метал окислюється під впливом будь-яких хімічних речовин, електрохімічна корозія, яка виникає під впливом електроліту (яким може бути, наприклад, вода, з великою кількістю домішок), а також існує механохімічна корозія, коли до вищеназваних двох видів додається механічна дія, наприклад, тертя або вібрація.

Найбільш характерний для автомобіля тип корозії - електрохімічний. Це пояснюється багатьма причинами, наприклад, тим, що взимку дороги обробляються сіллю, яка розчиняючись у воді, перетворює її в електроліт. Потрапляючи на кузов автомобіля, такий розчин призводить до виникнення саме електрохімічної корозії.
Можуть сприяти швидкому розвитку корозії порушення в технології виробництва і фарбування кузовних деталей.

Корозія кузова може проявлятися як у вигляді суцільної корозії, так і у вигляді місцевої корозії. Більш небезпечною вважається місцева корозія, яка може призводити до наскрізного ржавіння деталей кузова, що негативно позначається на його міцності. На відміну від місцевої корозії, суцільна корозія проявляється великою площею ураження кузова. Вона часто виникає на дні автомобіля, на підлозі салону під килимками і т.д.

Найбільш схильні до корозії приховані порожнини кузова, наприклад, пороги, порожнини всередині дверей і т.д. У цих місцях накопичується бруд, вода, потрапляє сіль з дороги. Причому все це видалити досить важко, а висихають такі порожнини теж дуже повільно. Для дренажу передбачаються спеціальні отвори в порожнинах, але не рідко вони засмічуються і своєї ролі не виконують.

Тепер поговоримо, власне про саму антикорозійну обробку кузова. Найбільшого ефекту можна досягти тільки при проведенні повної обробки автомобіля «антикором». Цей процес полягає у проведенні кількох видів робіт, для кожного з яких застосуються спеціальні матеріали і обладнання. Для захисту певних ділянок кузова застосовуються свої види робіт.

Повна антикорозійна обробка кузова автомобіля починається з мийки. Автомобіль миють гарячою водою під тиском до 60-100 атм. Після цього кузов сушать, обдуваючи його гарячим повітрям. Далі проводиться огляд, дефектовки кузова і оцінка його стану. Лише після цих підготовчих етапів переходять до самої антикорозійної обробки, тобто до нанесення препаратів. У спеціалізованих антикор-центрах антикорозійні речовини в приховані порожнини наносять напиленням під тиском. При цьому товщина сухої захисної плівки складає близько 40-60 мкм.

На дно і колісні арки препарат наносять найчастіше безповітряним методом, домагаючись більшої товщини захисної плівки - близько 250-300 мкм. Велика товщина небажана, оскільки плівка може відшаруватися. Нанесені на дно і в приховані порожнини препарати "схоплюються" протягом доби. Це потрібно враховувати, і не експлуатувати автомобіль в цей період.

Періодично антикорозійну обробку кузова потрібно повторювати. Строки й обсяг повторних обробок залежать від умов, в яких експлуатувався автомобіль, обсягу попередньої обробки і використовуваних препаратів. Вітчизняні нові автомобілі бажано обробляти відразу ж після покупки. Рекомендується один раз на рік відвідувати антикор-центр для огляду кузова та усунення можливих невеликих пошкоджень захисного покриття. По закінченні зимового сезону, рекомендується ретельно вимити машину, щоб видалити залишки нанесених раніше антиожеледних засобів. Якщо цього не зробити, то при підвищеній температурі, під впливом дощу і роси ці препарати можуть активізувати процес корозії.

Також, після аварії або при ремонті кузовних деталей, антикорозійний захист потрібно відновити.
Що стосується матеріалів, які використовуються для проведення антикорозійної обробки кузова, то великі світові виробники таких засобів, для кожного конкретного виду обробки випускають цілу гаму складів, які відрізняються ступенем захисту. Боятися за збереження лакофарбового покриття не варто - всі сучасні «Антикори» сумісні з заводським покриттям. Правда, небажано міняти марку використовуваного складу, без крайньої необхідності.

Робити антикорозійну обробку самостійно - не найкращий варіант. Адже при цьому є небезпека помилитися у виборі засобу захисту, окрім того, не у кожного в гаражі знайдеться все необхідне для такої роботи обладнання. Краще довірити свій автомобіль фахівцям, звернувшись у спеціалізований антикорозійний центр з доброю репутацією.

Категория Интересно почитать
Дата размещения07.02.2018
Количество просмотров106
Статью добавил пользователь admin
Написать письмо автору
Выберите действие:
Пожаловаться на публикацию
Еще статьи из данной категории
Предыдущие статьи Следующие статьи
Категории
Авторизация
все регионы » все города

Новости DoskaUA
  • 04.10.2017
    Мы будем благодарны, если Вы разместите нашу кнопку на своём сайте-странице
  • 16.06.2017
    Бесплатные объявления позволяют любому желающему найти интересующий товар, начиная от недвижимости и автомобилей и заканчивая растениями и услугами в разных сферах деятельности. Наша доска
Последние публикации в каталоге статей
Подписка на рассылку